Bestellen en bezorgen
Bestellen & bezorgen
Om teleurstelling te voorkomen, is het belangrijk om de doorgang en de ruimte waar het meubel komt te staan, goed op te meten. Wij verzoeken u bij of voorafgaand aan uw aankoop goed de afmetingen van hal, trap of lift na te meten om er zeker van te zijn dat de meubelen daadwerkelijk via deze wijze geleverd kunnen worden. U kunt de pakketmaten bij ons opvragen. Mocht het bij bezorging niet blijken te passen, dan is het uw eigen verantwoordelijkheid de meubelen op gepaste wijze in de ruimte te krijgen.
Levertijden & artikelvoorraad
De levertijden en beschikbaarheid van artikelen zijn verwachte levertijden en geven een indicatie. Hoewel wij proberen de levertijden zo kort mogelijk en onze voorraad op de website actueel te houden, bent u altijd welkom telefonisch (013-3030056) of per e-mail (info@loft8-home.nl) contact met ons op te nemen voor de beschikbaarheid of levertijd van items. Indien er geen voorraad zichtbaar is op de artikelpagina moeten wij deze (meestal) voor u bestellen, neem in dat geval vooraf even contact op over de levertijd. In de zomermaanden kunnen levertijden met 3-4 weken oplopen door fabriekssluitingen van onze (toe)leveranciers.
Betalen
Online bestellingen
U kunt op onze webshop kiezen uit 4 verschillende betaalmethoden: iDeal, vooraf overmaken, betalen bij afhalen en Bancontant (België). Wilt u het meubel laten bezorgen via onze externe bezorgdienst? Kies dan voor de optie vooraf overmaken, u kunt dan betalen bij het bezorgen.
Winkel
In onze winkel kunt u betalen met PIN, contant geld, en Loft 8 cadeaubonnen. (Wij nemen geen VVV- of andere cadeaubonnen aan)
Verzendkosten pakketdienst
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, wordt uw bestelling naar u opgestuurd. Onze pakketten worden verstuurd via verzendservice PostNL. Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen, adviseren wij betaling via iDEAL of internetbankieren. U kunt de bestelling dan al de volgende dag in huis hebben.
Daarnaast kunt u er ook voor kiezen de bestelling af te halen in onze winkel binnen de winkelopeningstijden.
Voor bestellingen tot 50 euro met standaard pakketformaat (max. 175 x 78 x 58 cm) hanteren wij de onderstaande verzendkosten binnen Nederland:
0 - 30 kg = €5,50
Boven de 30 kg of een afwijkend formaat: €69,00 of afhankelijk van de afmetingen/aantal colli's en palletplaatsen. (via de PostNL Extra@home service)
Bestellingen boven de € 50,00 met standaard pakketformaat worden kosteloos verzonden. Mocht blijken dat het pakket afwijkt van het standaard formaat, verzonden moet worden naar de Waddeneilanden of naar het buitenland dan nemen wij contact met u op voor de verzendkosten en sturen u vervolgens een aangepaste orderbevestiging.
Bezorgen grote meubelen en afwijkende pakketten
Wilt u grote meubel(en) online bestellen en pas betalen bij afleveren? Kies dan voor de optie ‘vooraf overmaken’. U kunt vervolgens kiezen voor de juiste verzendoptie, de bezorgkosten worden dan automatisch berekend in uw bestelling. U kunt dan bij levering per PIN of desgewenst contant betalen.
Bezorgkosten meubelen
Grote meubelen en orders worden indien gewenst thuisbezorgd via een externe bezorgdienst (ASD bezorgservice te Tilburg). Wij hanteren hiervoor de volgende bezorgkosten binnen een straal van 50 km rondom Tilburg;
Bezorgen, alleen afgeven (de meubelen worden in de doos in de juiste ruimte in huis geleverd):
- Bezorgen, alleen afgeven op begane grond binnen <50 km: €49,-
- Bezorgen, alleen afgeven met de lift (ongeacht etage) binnen <50 km: €74,-
- Bezorgen, alleen afgeven met de trap 1e etage binnen <50 km: €74,-
- Bezorgen, alleen afgeven met de trap 2e etage binnen <50 km: €99,-
- Bezorgen, alleen afgeven met de trap 3e etage (max.) binnen <50 km: €124,-
Bezorgen incl. montage (*muv DHZ-pakketten):
- Bezorgen incl. montage* op begane grond binnen <50 km: €79,-
- Bezorgen, incl. montage* met de lift (ongeacht etage) binnen <50 km: €104,-
- Bezorgen, incl. montage* met de trap 1e etage binnen <50 km: €104,-
- Bezorgen, incl. montage* met de trap 2e etage binnen <50 km: €129,-
- Bezorgen, incl. montage* met de trap 3e etage (max.) binnen <50 km: €154,-
Bezorging buiten de straal van 50 km rondom Tilburg is mogelijk in overleg met een toeslag. Neem hiervoor graag contact op met de winkel.
Wanneer tijdens het bezorgen blijkt dat een meubel toch niet in de lift of door het trappengat past is het uw eigen verantwoordelijkheid de meubelen op gepaste wijze naar boven te krijgen.
Bezorgafspraak
Wanneer uw meubelbestelling bij ons binnen is gekomen neemt onze externe bezorgservice telefonisch contact met u op voor een bezorgafspraak. Indien de bestelling rechtstreeks door een van onze leveranciers wordt bezorgd, zullen zij contact met u opnemen op een bezorging in te plannen.
Wat moet u zelf doen als uw bestelling wordt geleverd?
Het is belangrijk dat u het artikel bij levering meteen controleert op eventuele schade, afwijkingen en ontbrekende onderdelen. Mocht hier sprake van zijn, meld dit dan direct (binnen 36 uur) via info@loft8-home.nl. Neem hierin altijd de volgende informatie op:
• Uw naam, adres en telefoonnummer
• Uw ordernummer of kopie van de kassabon
• Het artikelnummer of de productnaam
• Omschrijving van de klacht
• Duidelijke foto’s van het probleemgebied (zowel van dichtbij als van het product in totaal). Deze hebben wij nodig om de noodzakelijke reclamaties te kunnen doen richting onze leveranciers.
Let op: De verzendopties 'afhalen bij een PostNL locatie' en 'Standaard pakketverzending' zijn niet van toepassing op meubelen m.u.v. kleine tafeltjes, krukjes etc.