Bestellen en bezorgen

BESTELLEN 

Om teleurstelling te voorkomen, is het belangrijk om de doorgang en de ruimte waar het meubel komt te staan, goed op te meten. Wij verzoeken u bij of voorafgaand aan uaankoop goed de afmetingen van hal, trap of lift na te meten om er zeker van te zijn dat de meubelen daadwerkelijk via deze wijze geleverd kunnen worden. U kunt de pakketmaten bij ons opvragen. Mocht het bij bezorging niet blijken te passen, dan is het uw eigen verantwoordelijkheid de meubelen op gepaste wijze in de ruimte te krijgen. 

LEVERTIJDEN EN ARTIKELVOORRAAD 

De levertijden en beschikbaarheid van artikelen zijn verwachte levertijden en geven een indicatie. Hoewel wij proberen de levertijden zo kort mogelijk en onze voorraad op de website actueel te houden, bent u altijd welkom telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen voor de beschikbaarheid of levertijd van items. In de zomermaanden kunnen levertijden met 3-4 weken oplopen door fabriekssluitingen van onze (toe)leveranciers.  

BETALEN  

Online bestellingen

U kunt in onze webshop kiezen uit 3 verschillende betaalmethoden: iDEAL, vooraf overmaken en betalen bij afhalen/ bezorgen (via onze eigen bezorgdienst). 

Winkel

In de winkel kunt u betalen met pin, contant geld, creditcard en de Loft8 cadeaubon (wij nemen geen VVV- of andere cadeaubonnen aan). 

TRANSPORT 

Wij bezorgen artikelen alleen in Nederland en België. Transport naar overige landen is niet mogelijk  

WAT ZIJN DE VERZEND- OF BEZORGKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?  

Verzendkosten pakketdiensten

Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, wordt de bestelling naar u opgestuurd. Onze pakketten worden verstuurd via PostNL of DHL. Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen, adviseert Loft8 iDEAL of internetbankieren. U kunt de bestelling dan al de volgende dag in huis hebben. 

 Daarnaast kunt u er ook voor kiezen de bestelling af te halen in onze winkel binnen de winkelopeningstijden. 

Voor bestellingen tot 25 euro met standaard pakketformaat hanteren wij de onderstaande verzendkosten binnen Nederland: 

0 - 30 kg = €5,50 

Boven de 30 kg of een afwijkend formaat: €45,00 of afhankelijk van de afmetingen/aantal colli's en palletplaatsen. 

Bestellingen boven de €25,00 met standaard pakketformaat worden kosteloos verzonden. Mocht blijken dat het pakket afwijkt van het standaard formaat, verzonden moet worden naar de Waddeneilanden of naar het buitenland dan nemen wij contact met u op voor de verzendkosten en sturen u vervolgens een aangepaste orderbevestiging. 

Bezorgen grote meubelen en afwijkende pakketten

Wilt u uw grote meubel(en) online bestellen en pas betalen bij afleveren? Kies dan voor de optie betalen bij afhalen en we komen uw meubelen netjes en kosteloos bezorgen (mits binnen een straal van 40 km vanaf postcodegebied 5045). U kunt bij aflevering per PIN of desgewenst contant betalen.  

Bij bestelling van kleine meubelen en enkele stuks (zoals salontafels, een enkele stoel of poef, trolley, krukje) met een aankoopbedrag onder de €250,- verzoeken wij u deze voor een snelle afhandeling zelf te komen afhalen in onze winkel. Desgewenst kunnen wij deze kleinere artikelen, die niet met de pakketpost kunnen worden verstuurd, binnen een straal van 25 km vanaf postcodegebied 5045NE bij u bezorgen voor €25,-.  

Bezorgkosten

Grote meubelen en orders met een totaal aankoopbedrag boven de €250,- bezorgen wij gratis (= begane grond) binnen een straal van 40 km rondom Tilburg (postcode 5045)daarbuiten hanteren wij onderstaande bezorgkosten voor Nederland (bezorging op Waddeneilanden en België met een toeslag na overleg met de winkel): 

  • 41-75 km (gerekend vanaf postcodegebied 5045): €45,-

  • 76-100 km (gerekend vanaf postcodegebied 5045): €65,- 

  • 101 km e.v. (gerekend vanaf postcodegebied 5045): €79,- 

De bezorgkosten zijn altijd gebaseerd op levering op de begane grond. Voor bezorging op etages gelden onderstaande toeslagen: 

  • 1e etage via de trap + €29,- 

  • 2e etage via de trap + €32,- 

  • 3e etage via de trap + €36,- 

  • 4e etage en hoger via de trap + €41,- 

Voor levering met de lift, ongeacht de etage/verdieping, geldt een toeslag van €29,- per bezorging. 

Wij voegen de bezorgkosten aan uw order/bestelling toe, nadat wij hierover met u contact hebben gehad.  

HOE WORDT DE BEZORGAFSPRAAK GEMAAKT? 

Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u van ons een e-mailIndien de bestelling door onze eigen bezorgdienst wordt bezorgd, neemt een van onze medewerkers contact met u op om een bezorgafspraak in te plannen. Indien de bestelling rechtstreeks door een van onze leveranciers wordt bezorgd, zullen zij met u een afspraak voor bezorging plannen.  

WAT MOET U ZELF DOEN ALS UW BESTELLING WORDT GELEVERD? 

Het is belangrijk dat u het artikel bij levering meteen controleert op eventuele schade, afwijkingen en ontbrekende onderdelen. Mocht hier sprake van zijn, meld dit dan direct (binnen 36 uur) via service@loft8.nl. Neem hierin altijd de volgende informatie op: 

  • Uw naam, adres en telefoonnummer 

  • Uw ordernummer of kopie van de kassabon 

  • Het artikelnummer of de productnaam 

  • Omschrijving van de klacht  

  • Duidelijke foto’s van het probleemgebied (zowel van dichtbij als van het product in totaal). Deze hebben wij nodig om de noodzakelijke reclamaties te kunnen doen richting onze leveranciers. 

Sorteer op
Sorteer op
© 2014 - 2020 Loft 8, pure, eenvoudige woonartikelen met uitstraling | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel