Wijzigen, annuleren & retourneren

IS HET MOGELIJK MIJN BESTELLING TE WIJZIGEN?
U kunt achteraf geen wijzigingen aanbrengen in de bestelling. De order is na de bestelling direct doorgezet naar de leverancier en wordt dan speciaal voor u gemaakt. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze winkel via info@loft8.nl. 


IS HET MOGELIJK MIJN BESTELLING TE ANNULEREN? 

Online bestelling meubels
Indien u uw aankoop heeft gedaan via onze webshop, kunt u de order tot maximaal 3 dagen na de besteldatum kosteloos annuleren, mits de bestelling niet in levering is bij het transportbedrijf. Als de bezorgafspraak al is ingepland, beschouwen wij de annulering als een retournering. Hier zijn onderstaande retourkosten aan verbonden: 

  • Retourkosten banken: €300,-

  • Retourkosten overige meubelen: €200,-  

  • Kleine meubelen die met de pakketdienst kunnen worden verstuurd (zoals poefjes): €20,- 

Winkelbestellingen meubels
Indien u uw aankoop heeft gedaan in onze winkel, kunt u de bestelling niet meer kosteloos annuleren. Bij een annulering brengen wij in ieder geval 25% annuleringskosten in rekening en volgen wij de CBW-voorwaarden. Indien wij uw bestelling reeds in huis hebben en u wenst alsnog te annuleren, bedragen de annuleringskosten 50% (conform CBW-voorwaarden). Voor meer informatie over annuleren, verwijzen wij u naar de CBW-voorwaarden. 

Voor vragen kunt u contact opnemen met onze winkel via info@loft8.nl. 


IS HET MOGELIJK MIJN BESTELLING TE RETOURNEREN? 

Online bestellingen
Indien u meubelen, kleding of accessoires via onze webshop heeft gekocht, kunt u artikelen retourneren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (m.u.v. cadeaubonnen). Hier zijn de volgende retourkosten aan verbonden:   

  • Retourkosten banken: €300,-
     
  • Retourkosten overige meubelen: €200,-
  • Kleine meubelen die met de pakketdienst kunnen worden verstuurd (zoals poefjes): € 20,-

Retourneren is alleen mogelijk wanneer het artikel ongebruikt is en verpakt in de originele verpakking, samen met een volledig ingevuld retourformulier (voor ieder afzonderlijk artikel 1 retourformulier invullen) 

  • Meubelen worden opgehaald bij de eerste deur op de begane grond. U dient ervoor te zorgen dat het artikel in de originele verpakking klaarstaat wanneer de transporteur het artikel op komt halen. Artikelen die niet deugdelijk verpakt zijn in de originele verpakking zullen niet retour worden genomen. 

  • Kleding en accessoires kunt u retourneren via een post- of pakketdienst. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Bewaar uw verzendbewijs, zodat de zending altijd te traceren is.  

De terugbetaling vindt binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour plaats. 

Winkelaankopen
Alle aankopen van kleding en (woon)accessoires gedaan in onze winkel kunt u binnen 14 dagen na aankoop - met de originele kassabon - via onze winkel retourneren, mits onbeschadigd en in de originele verpakking. Het is niet mogelijk om speciaal voor u bestelde artikelen of gemaakte artikelen zoals (meng)verf of meubelen te retourneren.  

Voor vragen over retourneren kunt u contact opnemen met onze winkel via info@loft8.nl. 

© 2014 - 2020 Loft 8, pure, eenvoudige woonartikelen met uitstraling | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.