Klachten

Klachtenprocedure meubelen

We doen er alles aan om u de best mogelijke service te bieden, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 013-3030056 (van dinsdag t/m vrijdag aanwezig van 10-17 uur, zaterdag van 10-17 uur) of per mail aan: service@loft8.nl.

Bij de aankoop van nieuwe meubelen geldt een volledige garantie van 2 jaar vanaf de datum van levering conform de CBW-voorwaarden. Indien u een gebrek of probleem constateert, verzoeken wij u om uw klacht te mailen aan service@loft8.nl.

Graag voorzien van de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uw ordernummer of kopie van de kassabon
  • Het artikelnummer of de productnaam
  • Omschrijving van de klacht 
  • Duidelijke foto’s van het probleemgebied (zowel van dichtbij als van het product in totaal). Deze hebben wij nodig om de noodzakelijke reclamaties te kunnen doen richting onze leveranciers. 

Zonder deze gegevens kunnen wij uw klacht helaas niet goed in behandeling nemen.

Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met u op voor een inhoudelijke reactie. Wij doen ons uiterste best uw klacht - samen met onze leveranciers - snel en vakkundig op te lossen, zodat u weer snel plezier heeft van uw meubel.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht en komen we er samen echt niet uit? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Wonen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).

© 2014 - 2020 Loft 8, pure, eenvoudige woonartikelen met uitstraling | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel